مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-16اقتصادي

شهرداری تبریز بیش از تعهد خود برای حمل و نقل عمومی هزینه کرده است


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز بیش از تعهد خود برای حمل و نقل عمومی هزینه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، فریدون بابایی اقدم با اشاره به هزینه های گزاف برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: از طرفی نیمی از این تعهدات مربوط به دولت است و این را قاطعانه می گوییم که شهرداری طی 7 سال گذشته بیش از سهم خود در این مورد هزینه کرده است.

بابایی اقدم بیان کرد: با توجه به درصد پایین سهم حمل و نقل عمومی در جابجایی مسافران، علت این امر را می توان در عدم حمایت از این بخش و همچنین رشد نامتناسب جمعیت و حمل و نقل عمومی دانست.

وی با بیان اینکه طی دهه اخیر در مرکز شهر تبریز چندین طرح برای کاهش ترافیک پیاده شده است، افزود: مسیر دوچرخه سواری، اتوبوس های بی آر تی و در کنار این موارد افزایش توسعه شهرسازی در این محل ها نیز باعث افزایش میزان تردد در این محدوده شده است.

به گفته بابایی اقدم، از میان هر 20 هزار تردد، تنها 2 هزار تردد مختص بخش اتوبوسرانی است.

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: از دیگر مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی می توان به عدم نوسازی این دو بخش اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تبریز بیش از تعهد خود برای حمل و نقل عمومی هزینه کرده است

شهرداری تبریز بیش از تعهد خود برای حمل و نقل عمومی هزینه کرده است