مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-16سياسي

فاصله بین پژوهش و اجرا از نارسایی های مدیریت شهری


رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در شهر تهران ( مجمع شهری تهران) و هفتمین جشنواره پژوهش و آموزش در شهر و روستا در نظر دارد تا فاصله بین دو حوزه پژوهش و اجرا را کاهش دهد.

- رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در شهر تهران ( مجمع شهری تهران) و هفتمین جشنواره پژوهش و آموزش در شهر و روستا در نظر دارد تا فاصله بین دو حوزه پژوهش و اجرا را کاهش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسین بوچانی در آیین اختتامیه جشنواره مجمع شهری تهران که با حضور شهردار تهران، جمال نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران، احمد مسجد جامعی عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر و جمعی از مدیران شهری برگزار شد،گفت: عمده مسائل و مشکلات سکونتگاه ها چه در شهرها و چه در روستاها ریشه در کم توجهی به حوزه پژوهش دارد.

وی با بیان اینکه قرار است پژوهش مسائل شهری را درک و در جهت بهبود شرایط حرکت کند، ادامه داد: یکی از نارسایی های مدیریت شهری در ایران فاصله بین دو حوزه پژوهش و اجراست و دوازدهمین جشنواره مجمع شهری تهران تلاش دارد تا فاصله ها را کم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله بین پژوهش و اجرا از نارسایی های مدیریت شهری

فاصله بین پژوهش و اجرا از نارسایی های مدیریت شهری