مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-16سياسي

نمایش مجازی ایران در آلمان و چین


مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سیاستگذاری برای حضور ایران در نمایشگاه های گردشگری آلمان و چین خبر داد.

- مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سیاستگذاری برای حضور ایران در نمایشگاه های گردشگری آلمان و چین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمد قاسمی گفت: نشست هم اندیشی شورای سیاست گذاری نمایشگاه های گردشگری خارجی با هدف تصمیم گیری درباره شرکت در نمایشگاه های مجازی نظیر ITB برلین و COTTM چین با حضور نمایندگان تشکل های گردشگری کشور و شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی برگزار شد.

بر اساس استقبال و آمادگی بخش خصوصی کشور، زمینه لازم برای حضور مجازی فعالان این بخش در نمایشگاه های خارجی پیش رو بررسی شد.

او افزود: با توجه به این که برگزاری نمایشگاه های مجازی در حوزه گردشگری امری نسبتاً جدید و تازه است، یکی از اقدامات توافق شده برای دستیابی به اهداف مورد نظر، برگزاری وبینار آشنایی با مبانی و نحوه حضور در نمایشگاه های مجازی ویژه متقاضیان حضور در رویدادهای پیش رو و فعالان بخش خصوصی است که به صورت مشترک توسط جامعه تخصصی گردشگری الکترونیک و جامعه تورگردانان ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش مجازی ایران در آلمان و چین

نمایش مجازی ایران در آلمان و چین