مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-16اجتماعي

419 کلاس کانکسی آذربایجان غربی وجود دارد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: منطقه آزاد ماکو الگویی برای سایر مناطق آزاد ایران در زمینه حذف مدارس کانکسی در سطح کشور است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: منطقه آزاد ماکو الگویی برای سایر مناطق آزاد ایران در زمینه حذف مدارس کانکسی در سطح کشور است.

سپیده طیب قاسمی در گفت و گو با ایسنا، اقدام منطقه آزاد ماکو برای حذف مداری کانکسی را باعث افتخار نظام آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: این منطقه اولین منطقه آزاد تجاری و صنعتی است که برای برچیدن کلاس های کانکسی پیش قدم شده است که می تواند الگویی موفق و برجسته برای تمام مناطق آزاد ایران معرفی شود.

وی تامین فضای آموزش مناسب را حق دانش آموزان در جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: هم اکنون 419 کلاس کانکسی در آذربایجان غربی وجود دارد که تلاش می شود با اولویت جمعی دانش آموزی جمع آوری و نسبت به احداث مدرسه جدید اقدام شود.

قاسمی بیان کرد: دولت به منظور ایجاد انگیزه برای خیران، 50 درصد هزینه ساخت مدارس را پرداخت می کند لذا هرخیر مدرسه سازی برای جمع آوری مدارس کانکسی پیش قدم شود دولت نیز همان میزان مشارکت خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: 427 طرح مدرسه سازی با 2424 کلاس در این استان در حال احداث است و 600 کلاس درس تا پایان سال جاری آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

419 کلاس کانکسی آذربایجان غربی وجود دارد

419 کلاس کانکسی آذربایجان غربی وجود دارد