مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-16اقتصادي

خط 5 انتقال نفت خام گوره به جاسک بهمن 98 آماده بهره برداری است


خط پنجم انتقال نفت خام گوره به جاسک در حوزه بندرعباس - قلعه قاضی بهمن سال 98 آماده بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید پرویز فتاح ظهر چهارشنبه در مراسم بازدید از طرح لوله گذاری خط 5 انتقال نفت خام از گوره به جاسک بیان داشت: بنیاد مستضعفان سال 98 طی قراردادی با وزارت نفت متعهد اجرای بخشی از خط انتقال نفت خام گوره به جاسک در حوزه بندرعباس - قلعه قاضی شد.

وی عنوان کرد: حوزه ماموریت بنیاد مستضعفان در استان هرمزگان از نزدیکی سرخون و قلعه قاضی به طول 146 کیلومتر است که طی 18 ماه باید این پروژه به اتمام برسد.

به گفته فتاح، امروز به اواخر پروژه نزدیک هستیم و 90 درصد پروژه در حوزه لوله گذاری اجرا شده است و دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

همچنین احداث مخازن و تلمبه تا سال 1400 به طول خواهد انجامید.

وی با تاکید بر اینکه سعی می کنیم طبق برنامه و قرارداد تعیین شده پیش برویم، خاطرنشان کرد: این پروژه اثر گذاری خوبی در انتقال نفت خام از گوره به جاسک خواهد داشت.

با بهره برداری از این خط امکان انتقال یک میلیون بشکه نفت خام در روز از گوره به مخازن ذخیره نفتی در جاسک امکان پذیر خواهد بود.

رییس بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: لوله های این پروژه تا چندین سال قبل از خارج کشور تامین می شد ولی امروز شاهد آن هستیم که لوله های این پروژه عظیم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط 5 انتقال نفت خام گوره به جاسک بهمن 98 آماده بهره برداری است

خط 5 انتقال نفت خام گوره به جاسک بهمن 98 آماده بهره برداری است