مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 12:302020-12-16دانش

آغاز تکمیل ظرفیت پذیرش بدون کنکور از 30 آذر


ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری (پذیرش بهمن ماه) سال 1399 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از 30 آذر آغاز می شود.

- ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری (پذیرش بهمن ماه) سال 1399 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از 30 آذر آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سازمان سنجش آموزش کشور جزییات تاریخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه) سال 1399 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی را اعلام کرد.

براساس مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو 22 مهرماه 99 مقرر شد برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 تکمیل نشده، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در این مرحله می رساند، ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی از روز یکشنبه 30 آذر 99 آغاز و تا روز چهارشنبه 3 دی 99 ادامه خواهد داشت.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش این دوره همزمان با شروع ثبت نام از روز یکشنبه 30 آذرماه 99 از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترس خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تکمیل ظرفیت پذیرش بدون کنکور از 30 آذر

آغاز تکمیل ظرفیت پذیرش بدون کنکور از 30 آذر