مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 12:452020-12-16سياسي

جشن پایان نیازهای 769 یتیم استان سمنان برای دهه فجر کلید خورد


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان بابیان اینکه جشن پایان نیازهای 769 نفر از ایتام استان برای دهه فجر کلید خورد، گفت: این مهم تنها با مشارکت خیران محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیده فاطمه تقوی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ای با حضور خیران به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه 769 ایتام تحت حمایت این نهاد در استان قرار دارند، ابراز داشت: نیازهای اساسی و ضروری این تعداد ایتام احصا و درصدد رفع آن هستیم.

وی بابیان اینکه فهرست نیازمندی های ایتام در استان سمنان تهیه شده است، افزود: مسکن، اشتغال، فرهنگی، تحصیل، درمان و سایر موارد ازجمله مباحثی که ایتام به آن ها نیازمند هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه جشن پایان نیازهای ضروری ایتام برای دهه مبارکه فجر کلید خورده است، ابراز داشت: تحقق این مهم به حضور درصحنه حامیان، خیران و نیکوکاران استان سمنان بستگی دارد که می بایست با برنامه ریزی برای تأمین آتیه این افراد تلاش کرد.

تقوی بابیان اینکه 45 درصد از ایتام پسر و 55 درصد دختران را شامل می شود، در ادامه تصریح کرد: علاقه مندان به حمایت از ایتام می توانند به سایت ekram.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن پایان نیازهای 769 یتیم استان سمنان برای دهه فجر کلید خورد

جشن پایان نیازهای 769 یتیم استان سمنان برای دهه فجر کلید خورد