مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 20:202020-12-16ورزشي

ارائه 3 طرح پژوهشی در حوزه ورزش و جوانان


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه سه طرح از طرح های پژوهشی در دست اقدام در حوزه جوانان است، گفت: بر اساس سیاست های وزارت ورزش و جوانان در حمایت همه جانبه از جوانان برآنیم تا در حوزه پژوهش نیز جوان محور عمل کرده و میدان را برای حضور نسل جوان فراهم کنیم.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزیده شدن استان زنجان در حوزه مطالعات و پژوهش های راهبردی اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از طرح های پژوهشی جوانان حمایت می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: از میان 21 طرح رسیده و بعد از بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان سه طرح تأیید نهایی شده و در حال انجام هستند.

وی با بیان اینکه دو طرح از این سه طرح در حوزه جوانان است، تصریح کرد: بر اساس سیاست های وزارت ورزش و جوانان در حمایت همه جانبه از جوانان برآنیم تا در حوزه پژوهش نیز جوان محور عمل باشند و میدان را برای حضور نسل جوان فراهم کنیم.

خلیلی در ادامه با اشاره به حمایت شورای پژوهش از چهار پایان نامه در سال جاری افزود: در راستای پیگیری و به سرانجام رساندن این امور 12 جلسه شورای پژوهش برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تأکید بر اهمیت علمی و آکادمیک بودن مدیریت ورزش در جهان امروز افزود: در این راستا بیشتر پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 3 طرح پژوهشی در حوزه ورزش و جوانان

ارائه 3 طرح پژوهشی در حوزه ورزش و جوانان