مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-17سياسي

چهارمین دوره مسابقات قرآنی شوق تلاوت برگزار می شود


دبیر طرح ملی تلاوت از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآنی شوق تلاوت طی سه مرحله خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس چهارمین دوره مسابقات شوق تلاوت ویژه استعداد های نوجوان حاضر در طرح ملی تلاوت برگزار می شود.

برگزاری دور نخست مسابقات شوق تلاوت در روز های باقی مانده آذر حسین مقدم کیا دبیر طرح ملی تلاوت در گفت وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: مرحله اول این مسابقات بلافاصله پس از رونمایی از پوستر مسابقات در حرم امام رضا (ع) به صورت مجازی برگزار می شود، به این صورت شرکت کنندگان فایل تلاوت خود را برای ما ارسال می کنند و پس از داوری راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی معرفی می شوند.

مرحله نیمه نهایی مسابقات به صورت مجازی و با محوریت حرم امام رضا (ع) برگزار می شود وی درخصوص مرحله نیمه نهایی مسابقات گفت: این مرحله قرار بود به صورت حضوری در اصفهان برگزار شود اما با توجه به شیوع کرونا امکان این امر وجود ندارد بنا براین مرحله نیمه نهایی هم به صورت مجازی برگزار می شود، البته داوری آثار این مرحله به صورت متمرکز و حضوری در مشهد و در حرم امام رضا (ع) برگزار می شود.

برگزاری مرحله نهایی به صورت حضوری در جزیره کیش دبیر طرح ملی تلاوت درباره مرحله نهایی مسابقات شوق تلاوت گفت: مرحله نهایی قرار است بهمن ماه به صورت حضوری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین دوره مسابقات قرآنی شوق تلاوت برگزار می شود

چهارمین دوره مسابقات قرآنی شوق تلاوت برگزار می شود