مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-17اقتصادي

بروز مشکلات پستی با افزایش خریدهای اینترنتی روزهای قرنطینه


مدت هاست موضوع آموزش آنلاین مطرح شده، اما این کرونا بود که برای مجموعه حاکمیتی، اجباری ایجاد کرد تا به سمت راه اندازی آموزش مجازی برود، یکی دیگر از تغییراتی که کرونا ایجاد کرد، - مدت هاست موضوع آموزش آنلاین مطرح شده، اما این کرونا بود که برای مجموعه حاکمیتی، اجباری ایجاد کرد تا به سمت راه اندازی آموزش مجازی برود، یکی دیگر از تغییراتی که کرونا ایجاد کرد، افزایش خریدهای اینترنتی بود.

سه ضلع نیروی انسانی، زمان و فضای کافی، ارسال بسته های پستی را در هفته های گذشته با مشکل مواجه کرد، هرچند این روزها با تمهیدات صورت گرفته، فرآیند پستی بدون اختلال در حال انجام است.

اینها صحبت های مهدی مقصودی -سرپرست مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور- است که مرکز پست چهارراه لشگر را نبض پست کشور می داند که اگر روال عادی باشد، متعاقبا نبض کشور هم میزان است.

او درباره فعالیت پست در ماه های اخیر به ایسنا گفت: اگر تا پیش از این، طیف خاصی از خدمات پستی استفاده می کردند، در این ماه ها، عملا خدمات پستی به مخاطبان عام ارائه می شود.

خریدهای پستی سبک زندگی مردم را تغییر داده و به همین دلیل لازم است که این بخش تقویت شود.

مدیرکل پست استان تهران با اشاره به اقبال به خدمات پستی در سایر کشورها بیان کرد: فارغ از استراتژی های سیاسی کشوری مانند امریکا، می توان از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز مشکلات پستی با افزایش خریدهای اینترنتی روزهای قرنطینه

بروز مشکلات پستی با افزایش خریدهای اینترنتی روزهای قرنطینه