مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-17اقتصادي

نوسازی 75 دستگاه اتوبوس شهری با مشارکت برنامه و بودجه


در قالب تفاهمنامه ای شهرداری اردبیل با همکاری سازمان برنامه و بودجه تلاش می کند 75 دستگاه اتوبوس شهری را نوسازی کند.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: در قالب تفاهمنامه ای شهرداری اردبیل با همکاری سازمان برنامه و بودجه تلاش می کند 75 دستگاه اتوبوس شهری را نوسازی کند.

حمید لطف اللهیان 27 آذر در یکصد و سی امین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات با نرخ سود چهار درصد از سوی صندوق کارآفرینی امید، بازسازی اتوبوس های شهری با مساعدت و همکاری سازمان برنامه و بودجه انجام می شود که هفته گذشته این تفاهمنامه مبادله شده است.

وی تصریح کرد: با ابلاغ این تفاهمنامه امیدواریم در سالجاری و بخش دیگری از اتوبوس ها نیز در سال آینده مورد بهسازی و نوسازی قرار گرفته و هموطنان در استفاده از وسائط حمل و نقل عمومی مشکلی نداشته باشند.

شهردار اردبیل گفت: در ترمینال اردبیل ایستگاهی برای جابجایی مسافران در داخل شهر تعبیه شده بود که با توجه به تعدد خودروهای مسافربری در این نقطه و استفاده شهروندان از اسنپ به نظر می رسد این مجموعه کارکرد خود را از دست داده و ما آمادگی داریم تا مدیریت این پایانه را بر عهده بگیریم.

لطف اللهیان افزود: با تصویب اعضای شورای شهر قرار شد این فضا در اختیار شهرداری اردبیل قرار گیرد تا نسبت به انجام فعالیت های من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 75 دستگاه اتوبوس شهری با مشارکت برنامه و بودجه

نوسازی 75 دستگاه اتوبوس شهری با مشارکت برنامه و بودجه