مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-17اجتماعي

اخطار و پلمپ 63 واحد صنعتی آلاینده در اصفهان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از صدور اخطاریه و پلمب 63 واحد صنعتی و تولیدی آلاینده در این استان خبر داد.

- کلانشهر اصفهان و نواحی مرکز استان در این هفته آلوده ترین روزهای سال را تجربه کردند و مسوولان با تاکید بر ادامه محدودیت ها برای کنترل آلودگی هوا از صدور اخطاریه و پلمب 63 واحد صنعتی و تولیدی آلاینده در این استان خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در این هفته بدلیل پایداری هوا، پدیده وارونگی دما (اینورژن) و افزایش غلظت آلاینده ها در وضعیت ناسالم و قرمز قرار گرفت به طوری که شاخص های کیفی هوا در روز سه شنبه بیست و پنجم آذر جاری عدد 177 ( AQI) و در روز چهارشنبه بیست و ششم آذر عدد 172 را نشان داد.

وضعیت آلودگی هوای اصفهان و چندین شهر بزرگ و مرکزی استان در این روزها به حدی بود که براساس مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا، همه دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی، واحدهای صنعتی و بانک های 10 شهرستان اصفهان، نجف آباد، شاهین شهر، مبارکه، خمینی شهر، لنجان، فلاورجان، برخوار، کاشان و آران و بیدگل روز چهارشنبه بیست و ششم آذر تعطیل شدند.

همچنین بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، به منظور کنترل آلودگی هوا که همزمان با همه گیری بیماری کووید 19 گریبانگیر مردم شده است، طرح تراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار و پلمپ 63 واحد صنعتی آلاینده در اصفهان

اخطار و پلمپ 63 واحد صنعتی آلاینده در اصفهان