مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-17ورزشي

حضرتی پور: سطح کیفی جام جهانی کشتی فرنگی بالا بود


قصدمان از حضور در رقابت های جام جهانی انفرادی در صربستان محک زدن کشتی گیران در اوزانی بود که سهمیه المپیک کسب نکرده بودیم.

- مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: قصدمان از حضور در رقابت های جام جهانی انفرادی در صربستان محک زدن کشتی گیران در اوزانی بود که سهمیه المپیک کسب نکرده بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز حضرتی پور در مورد عملکرد 2 فرنگی کار ایران در رقابت های جام جهانی کشتی انفرادی در صربستان با بیان این مطلب افزود: با تصمیمی که محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اتخاذ کرده بود، قرار شد که در اوزانی که سهمیه المپیک را کسب نکرده ایم کشتی گیر به صربستان اعزام کنیم.

وی ادامه داد: بر این اساس اعزام نفرات در اوزان 67، 87 و 97 کیلوگرم مدنظر ما بود که به خاطر شرایط وزن 67 کیلوگرم و آماده نبودن کشتی گیران این وزن به دلیل بیماری، فقط در اوزان 87 و 97 کیلوگرم به صربستان رفتیم.

حضرتی پور در مورد سطح مسابقات صربستان گفت: این مسابقات با حضور قهرمانان جهان و المپیک برگزار شد و فقط تعداد کمی از کشتی گیران مطرح حضور نداشتند، از طرفی کشتی گیران برخی از کشورها از جمله روسیه، بلاروس و اوکراین بسیار خوب تمرین کرده بودند و در شرایط بهتری در این مسابقات حضور داشتند که تمامی این عوامل باعث شده بود که مسابقات در سطح و کیفیت بالایی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرتی پور: سطح کیفی جام جهانی کشتی فرنگی بالا بود

حضرتی پور: سطح کیفی جام جهانی کشتی فرنگی بالا بود