مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 12:212020-12-17سياسي

خدمات شورا و شهرداری بدون تعطیلی ادامه دارد / جمع آوری متکدیان در دستور کار 


در شرایط سخت کرونا که تعطیلی نهادها و دستگاه های مختلف را شاهد بودیم، شورا و شهرداری بدون یک روز تعطیلی خدمات خود را به مردم ارائه کرده است.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در شرایط سخت کرونا که تعطیلی نهادها و دستگاه های مختلف را شاهد بودیم، شورا و شهرداری بدون یک روز تعطیلی خدمات خود را به مردم ارائه کرده است.

جواد انصاری 27 آذر در یکصد و سی امین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با قدردانی از تلاش کادر شهرداری و شورا در ارائه خدمات بی منت به مردم در این روزهای سخت کرونایی اظهار کرد: بدون هیچ گونه تعطیلی این خدمات ادامه داشته و ما در شورا در جلسات کمیسیون ها سعی کردیم تا طرح ها و لوایح ارائه شده را مورد بررسی قرار دهیم.

وی به مصوبه شورای شهر در ساماندهی ایستگاه های موقت در مناطق مختلف شهرداری و همچنین ایستگاه دائمی تخلیه نخاله تصریح کرد: با تاکید اعضای شورای شهر قرار شد در همه مناطق شهر اردبیل ایستگاه های موقت برای این کار در نظر گرفته شود تا شهروندان و سازندگان بنا نخاله های ساختمانی خود را در این ایستگاه تخلیه کرده و از آنجا به ایستگاه دائمی منتقل شود.

رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: این مدیریت مناسب می تواند مانع از به هم ریختگی ورودی شهر و بهبود سیما و منظر شهری در ساماندهی تخلیه نخاله های ساختمانی باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شورا و شهرداری بدون تعطیلی ادامه دارد / جمع آوری متکدیان در دستور کار 

خدمات شورا و شهرداری بدون تعطیلی ادامه دارد / جمع آوری متکدیان در دستور کار