مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-17فرهنگي

نکوداشت استاد حمید سهیلی مظفر برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت ، امروز پنجشنبه 27 آذرماه در سومین روز از برگزاری چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت علاوه بر پخش مستند های مختلف، - نکوداشت استاد حمید سهیلی پژوهشگر و مستندساز باسابقه در سومین روز از چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از ستاد اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت ، امروز پنجشنبه 27 آذرماه در سومین روز از برگزاری چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت علاوه بر پخش مستند های مختلف، برنامه های متعددی از طریق تلویزیون تعاملی تیوا و لایو صفحه اینستاگرام جشنواره برای علاقمندان پخش می شود.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساعت 17 تا 18:30 هر روز از جشنواره چهاردهم به بزرگداشت و نکوداشت بزرگان عرصه مستند اختصاص دارد.

امروز پنج شنبه 27 آذرماه نکوداشت زنده یاد استاد حمید سهیلی مستندساز سرشناس با حضور همسر او نسرین شکیب، محمد مقدم (مستندساز)، پدرام اکبری (تهیه کننده و مستندساز) و همایون امامی (مستندساز) برگزار می شود.

در این آیین فیلم نکوداشت زنده یاد حمید سهیلی به کارگردانی محسن سخا نمایش داده شده و با حضور محمد حمیدی مقدم دبیر جشنواره از همسر این مستندساز تقدیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت استاد حمید سهیلی مظفر برگزار می شود

نکوداشت استاد حمید سهیلی مظفر برگزار می شود