مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 15:202020-12-17سياسي

بیانیه حوزه علمیه استان مرکزی به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه


به مناسبت فرا رسیدن 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه بیانیه ای از سوی حوزه علمیه استان مرکزی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت فرا رسیدن 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه حجت الاسلام محمدحسن ربیعی، سرپرست مدیریت حوزه علمیه استان مرکزی، بیانیه ای بدین شرح منتشر کرد؛ 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه سالروز شهادت استاد شهید آیت الله محمد مفتح به دست گروهک منحرف فرقان است و اهتمام و توجه حوزویان و دانشگاهیان به رسالت خطیر و وظیفه سنگین و تکلیف بزرگ به عنوان امانتداران ساحت تعلیم و تربیت است که با احسن عمل در ادای این امانت الهی و ساختن جامعه اسلامی نهایت جد و اجتهاد و کوشش را به عمل آورند.

نگاه حوزه علمیه به علم و دانش یک نگاه علمی تربیتی شناخت محور و معرفت افزایی در جهت رسیدن به سبک زندگی عارفانه حکیمانه توحیدی است که منتهی به خشیت الهی می شود.

انما یخشی الله من عباده العلماء و آموزش و پرورش در مجموعه علوم حوزوی و طلاب و اساتید محترم حوزه علمیه با نگرش علم بما هو علم نیست، بر اساس تخصص بما هو تخصص درگرایش های مختلف علوم دینی نیست، بلکه تعلیم و تربیت درعلوم متعدد حوزه علمیه هدفمند و غایت انگارانه تأمین سعادت دنیا و عقبی برای بشر است و این نگاه قدسی و متا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حوزه علمیه استان مرکزی به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه

بیانیه حوزه علمیه استان مرکزی به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه