مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 21:452020-12-17سياسي

کاری نکنیم که مردم از انتخابات نومید شوند


نباید کاری کنیم که مردم از صندوق رأی و نهادهای انتخاباتی نومید شوند زیرا به نفع کشور و نظام نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، جمال عرف معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور روز گذشته در نخستین دوره آموزشی مجریان و دست اندرکاران انتخابات 1400 که از طریق ویدئو کنفرانس در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: بدون هیچ اغراق و مبالغه ای، مسأله و نیاز اصلی کشور در شرایط کنونی، اتحاد و انسجام بوده و لازم است دقت کنیم در شرایط حساس کنونی نباید حرفی زده شود که سبب انشقاق، توهین و افترا نسبت به فرد، گروه و یا دولت شود.

وی گفت: هیچ کس ادعا ندارد دولت مستقر، دولتی کامل و بی نقص است اما این میزان دوگانگی ها و چندگانگی ها که در فضای سیاسی کشور ایجاد شده، واقعاً نگران کننده است.

رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه در ماه های پایانی فعالیت دولت قرار داریم، افزود: نباید کاری کنیم که اساساً مردم از نهاد انتخابات، صندوق رأی و نهادهای منتج از آن دلزده و نومید شوند، این به نفع کشور و نظام نیست و این میزان هجمه و حمله، در واقع لطماتی است که به کلیّت ساختار وارد می شود.

عرف در ادامه تصریح کرد: این زنگ خطری است برای همه کسانی که دلسوز نظام هستند و دقت داشته باشیم که دشمنان و مغرضان چه سوءاستفاده هایی از این وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاری نکنیم که مردم از انتخابات نومید شوند

کاری نکنیم که مردم از انتخابات نومید شوند