مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-18سياسي

وحدت حوزه و دانشگاه گره گشای بسیاری از مشکلات کشور است


امام جمعه اردکان با اشاره به این که نخبگان حوزوی و دانشگاهی ما سرمایه اصلی کشور هستند، گفت: وحدت حوزه و دانشگاه گره گشای بسیاری از مشکلات کشور است.

- حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در گفت وگو با خبرنگار فارس از اردکان، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: این وحدت می تواند دستاوردهای زیادی داشته باشد چراکه کشور ما امروز دچار مشکلات زیادی است و وحدت دانشجویان و حوزویان می تواند گره گشای بسیاری از این مشکلات باشد.

وی بابیان این که امروز کسانی که در فرهنگ و سیاست کشور تأثیرگذار هستند یا از دانشگاه هستند و یا از حوزه های علمیه وارد این عرصه شده اند، افزود: اگر این دو قشر و دو گروه نخبه بتوانند با یکدیگر تعامل کنند و وحدت داشته باشند در کل کشور تأثیرگذار خواهند بود.

امام جمعه اردکان با اشاره به ترس دشمنان از این وحدت، گفت: تعامل حوزه و دانشگاه در پیروزی انقلاب اسلامی نیز مؤثر بوده است به همین علت وحدت حوزه و دانشگاه مسئله ای مهم و خار چشم دشمنان است که هم امام راحل و هم است، خاطرنشان کرد: حوزه و دانشگاه درراه تبیین این موضوع و حتی عملی کردن به بخشی از آن می توانند تأثیرگذار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت حوزه و دانشگاه گره گشای بسیاری از مشکلات کشور است

وحدت حوزه و دانشگاه گره گشای بسیاری از مشکلات کشور است