مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-18سياسي

رهایی 5 زندانی با همت یک بانوی خیر


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان گفت: در اقدام خداپسندانه و با کمک یک بانوی خیر ابهری 5 زندانی این شهرستان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

- محمد جوادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خیرین زنجانی همواره در آزادسازی زندانیان پیشگام بوده و از آغاز سال تاکنون شاهد حرکت های مثبتی در این زمینه بودیم.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از آزادی پنج زندانی ابهری به مناسبت شب یلدا خبر داد و گفت: در اقدام خداپسندانه و با کمک یک بانوی خیر ابهری 5 زندانی این شهرستان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی تصریح کرد: همزمان با نزدیک شدن شب یلدا یکی از خیرین شهرستان ابهر با کمک مالی به پنج نفر از محکومین جرائم غیر عمد این شهرستان و با پیگیری مسؤولین قضایی و زندان، موجب آزادی آنها در این ایام شد.

جوادی در ادامه با تاکید بر اینکه در عرصه کاهش جمعیت کیفری برای زندانیان واجد الشرایط باید از ظرفیت خیرین استفاده شود، افزود: خوشبختانه در سال های اخیر با تغییر نگرش در جامعه شاهد افزایش حمایت های نیکوکاران از زندانیان بی بضاعت و خانواده های آسییب پذیر آنها بوده ایم که در آخرین اقدام این بانوی ابهری با پرداخت دین پنج زندانی باعث شادی خانواده های آنها در این ایام خاص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی 5 زندانی با همت یک بانوی خیر

رهایی 5 زندانی با همت یک بانوی خیر