مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-18ورزشي

واکنش فریبرز عسکری به المپیکی شدن سجاد مردانی


سجاد مردانی به عنوان یک تکواندوکار المپیکی سخت تمرین می کند و کمتر به حواشی توجه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز گذشته دادگاه حکمیت ورزش در خصوص اعتراض روسیه به محرومیت چهار ساله ورزشکاران این کشور از حضور در میادین ورزشی، رأی خود را صادر کرد که تنها دستاورد آن برای این کشور کاهش دو ساله از مدت محرومیت بود.

بر همین اساس روس ها بر اساس این رأی از حضور در المپیک 2020 توکیو، المپیک جوانان 2022 چین و جام جهانی فوتبال 2022 قطر محروم شد.

همین موضوع باعث شد تا احتمال حضور سجاد مردانی تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم کشورمان که در رده هفتم رنکینگ جهانی است در بازی های المپیک افزایش پیدا کند.

طبق قوانین ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه شده اند، در چنین شرایطی اجازه دارند با پرچم IOC در المپیک شرکت کنند، اگر لارین از روسیه که نفر اول رنکینگ این وزن است، نخواهد که زیر پرچم IOC در توکیو مبارزه کند، آن وقت این مردانی است که راهی المپیک می شود.

در همین رابطه فریبرز عسکری به خبرنگار مهر گفت: از زمانی که سهمیه های سیستم رنکینگ بسته شد و هنوز این مسائل جدید مطرح نشده بود، مبنا را بر این گذاشتیم فرض را بر این گذاشتیم که سجاد سهمیه گرفته و المپیکی شده و از این فرصت استفاده کرده و تمام تلاش خود را برای بالا بردن آمادگی خود به کار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فریبرز عسکری به المپیکی شدن سجاد مردانی

واکنش فریبرز عسکری به المپیکی شدن سجاد مردانی