مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-18سياسي

دوام و قوام آرمان ها و اهداف انقلاب با وحدت حوزه و دانشگاه محقق می شود


دوام و قوام آرمان ها و اهداف انقلاب با وحدت حوزه و دانشگاه محقق می شود و این دو نهاد با تکیه بر ارزش های دینی و پیشرفت های علمی نقشه های دشمنان را خنثی و نیازهای جامعه را رفع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم به مناسبت 27 آذرماه سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه در دیدار تعدادی از اعضای تشکل های دانشگاهی و حوزوی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه ظرفیتی بی بدیل برای نظام اسلامی است، گفت: حرکت هماهنگ علم و دین در نظام اسلامی و روی آوردن دانشگاه و حوزه به یکدیگر ، از برکات وحدت حوزه و دانشگاه دانست.

امام جمعه تبریز با اشاره به آنچه در وحدت حوزه و دانشگاه نیست، گفت: تأسیس همه دانشکده های گوناگون در حوزه، دنبال کردن تخصص های حوزوی در دانشگاه و بالعکس و جایگزینی صد درصد روشهای حوزه در دانشگاه و بالعکس از خلاهای کنونی وحدت این دو نهاد مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: احساس وظیفه کردن در درس خواندن، سختکوشی در آموختن، کسب اخلاص، صفا، ایثار، معنویت و زهد، شناخت محیط طلبگی، از ویژگی های برجسته دانشگاه ها است که باید حوزه ها از آن الگو بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: تخصص گرایی و تأسیس رشته های درسی گوناگون، توجه به واقعیات، دیدِ باز، گسترده و وس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوام و قوام آرمان ها و اهداف انقلاب با وحدت حوزه و دانشگاه محقق می شود

دوام و قوام آرمان ها و اهداف انقلاب با وحدت حوزه و دانشگاه محقق می شود