مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-18سياسي

ضرورت توجه به اجرای پروژه های بین المللی فناورانه


رییس جهاد دانشگاهی به اجرای پروژه های فناورانه بین المللی تاکید کرد و گفت: اقدامات خوبی در این زمینه توسط جهادگران جهاد دانشگاهی انجام گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی، گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور امروزبا حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، معاونان پژوهش و فناوری، فرهنگی، آموزشی، پشتیبانی و مدیریت منابع، هماهنگی و امور مجلس، رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان، رییس دانشگاه علم و فرهنگ و مدیران کل حوزه ستادی در دفتر مرکزی این نهاد و حضور مجازی روسای واحدهای سازمانی سراسر کشور برگزار شد.

طیبی در این گردهمایی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به پیشرفت در هر کشوری راهی جز برنامه ریزی نداریم و اداره جامعه باید بر اساس منطق، خرد باشد گفت: باید اقتدار اقتصادی و دفاعی دانش بنیان داشته باشیم که آن هم مبتنی بر توان داخلی باقدرت رقابت پذیری باشد.

وی با اشاره به اینکه با برنامه های چهارساله و هشت ساله نمی توانیم به اهداف بلندمدت برسیم و در این زمینه لازم است تا برنامه ریزی های طولانی تری انجام شود افزود: با گردش های سیاسی در کشور نباید برنامه ها تغییر کند و سیاسیون در مسائل ملی باید به یک وفاق برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به اجرای پروژه های بین المللی فناورانه

ضرورت توجه به اجرای پروژه های بین المللی فناورانه