مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 18:252020-12-18سياسي

یکی از همرزمان شهید چمران پس از سال ها جانبازی به شهادت رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدرمضان منتظری که در مبارزات مردم میهن عزیز ما در سرنگونی رژیم ستمشاهی و استقرار جمهوری اسلامی مشارکتی فعال داشت و پس از پیروزی انقلاب برای کسب معرفت و علوم دینی به تحصیل در حوزه علمیه پرداخته بود، - حجت الاسلام سیدرمضان منتظری، رزمنده دوران دفاع مقدس، پس از سال ها انتظار به دوستان شهیدش پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدرمضان منتظری که در مبارزات مردم میهن عزیز ما در سرنگونی رژیم ستمشاهی و استقرار جمهوری اسلامی مشارکتی فعال داشت و پس از پیروزی انقلاب برای کسب معرفت و علوم دینی به تحصیل در حوزه علمیه پرداخته بود، دیروز پس از تحمل سال ها رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست.

او که با شروع تحرکات ضدانقلاب برای تجزیه بخشی از غرب کشور، به همراه جمعی از رزمندگان به فرماندهی سردار رشید اسلام، شهید دکتر مصطفی چمران در غائله پاوه و پاکسازی این منطقه از کشور عزیزمان از لوث وجود ضدانقلاب وابسته به استکبار جهانی شرکت کرده بود، در این عملیات از ناحیه شکم و دست مجروح شد.

با شروع تجاوز دشمن بعثی به میهن اسلامی به جبهه ها شتافت و ابتدا در قالب ستاد جنگ های نامنظم تحت فرماندهی شهید دکتر چمران در عملیات شکست حصر و آزادسازی سوسنگرد به عنوان آرپی جی زن مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از همرزمان شهید چمران پس از سال ها جانبازی به شهادت رسید

یکی از همرزمان شهید چمران پس از سال ها جانبازی به شهادت رسید