مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 19:452020-12-18پزشكي

اضافه شدن 540 تخت بیمارستانی در استان بوشهر


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه بیش از دو هزار تخت بیمارستانی در استان فعال است، گفت: با تکمیل و افتتاح پروژه ها، 540 تخت به تخت های بیمارستانی دولتی استان بوشهر افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری شامگاه امشب در گفت وگو با خبرنگاران، فوتی کرونا یی امروز را صفر اعلام کرد و اظهار داشت: با رعایت پروتکل بهداشتی روند  بیماران کرونایی استان بوشهر شیب نزولی دارد و در این راستا بستری ها و فوتی ها کاهشی شده و امروز مرگ کرونایی در استان بوشهر به صفر رسیده است.

  دبیر ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر با تاکید بر پرهیز از دورهمی در شب یلدا افزود: یلدا را امسال تنها سپری کنیم تا همیشه در کنار هم باشیم.

وی از توسعه زیرساخت فضاهای درمانی در استان خبر داد و بیان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت گام هایی مهم در توسعه زیرساخت های درمانی برداشته شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به آغاز ساخت بیمارستان 110 تختی بیمارستان عسلویه تا پایان امسال گفت: فاز نخست ساخت بیمارستان 120 تختی و 4 طبقه ای برازجان به عنوان جایگزین بیمارستان 17 شهریور برازجان  به اتمام رسید و فاز دوم آن به زودی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 540 تخت بیمارستانی در استان بوشهر

اضافه شدن 540 تخت بیمارستانی در استان بوشهر