مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 20:502020-12-18ورزشي

وظیفه خطیر گزارش یک فوتبال ملی در دوران کرونا


یک کارشناس و گزارشگر باسابقه برنامه های ورزشی با اشاره به حضور نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد که اتفاقاتی از این دست، می تواند روح تازه ای به جامعه ببخشد و رسانه ها باید در این مسیر پیش قدم باشند.

- یک کارشناس و گزارشگر باسابقه برنامه های ورزشی با اشاره به حضور نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد که اتفاقاتی از این دست، می تواند روح تازه ای به جامعه ببخشد و رسانه ها باید در این مسیر پیش قدم باشند.

محمدرضا منصوریان در گفت وگویی با ایسنا درباره نقش رسانه ها در ایجاد همگرایی میان مردم و انتقال شور و نشاط به واسطه برگزاری رویدادهای مهم ورزشی و ملی، اظهار کرد: در یک سال گذشته مردم به لحاظ روحی و روانی درگیر مشکلات کرونا و نوع زندگی و فاصله ای بوده اند که به تبع آن ایجاد شد.

وقتی چنین فضا و شرایطی به وجود می آید، وظیفه ملی و میهنی ماست که تمام مشکلات و مسائلی که در ارتباط با فوتبال مان از گذشته داشته ایم را در این مقطع کوتاه فراموش کنیم.

رسانه باید این مسائل را برای مدتی کوتاه فراموش کند؛ اینکه چه اتفاقات ناخوشایندی برایمان پیش آمده و یا کجاها نتوانستیم حقمان را بگیریم و چه کم کاری هایی کرده ایم؛ چراکه احساس می کنم اگر به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم، اطمینان دارم که خاطره ای شبیه ایران و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه خطیر گزارش یک فوتبال ملی در دوران کرونا

وظیفه خطیر گزارش یک فوتبال ملی در دوران کرونا