مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 04:102020-12-19اقتصادي

بروکراسی گسترده مانع توسعه ترانزیت ریلی و دریایی کشور است


عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: از عوامل موثر بر سهم پایین ایران در ترانزیت ریلی و دریایی، بوروکراسی گسترده و دست پاگیر در این زمینه است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهران نجاتی صبح امروز در یک گفت وگوی رسانه ای اظهار کرد: تحقق توسعه ترانزیت و حمل و نقل، نیازمند اصلاح سیاستهای کلی و ایجاد نگاهی ویژه به این صنعت مهم و زیربنایی اقتصاد است.

وی تاکید کرد: اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان پارلمان بخش خصوصی، در حقیقت تریبون گفتگو فعالان اقتصادی با دولت است ضمن اینکه شرکتهای حمل ونقلی از اعضا اتاق بازرگانی می باشند و فعالیت آنان در زیر مجموعه خدمات اتاق تعیین شده و آنچه که مسلم است نقش اصلی در تجارت، صنعت و معدن و کشاورزی برای رساندن تولیدات وصادرات و واردات به اقصی نقاط جهان به عهده حمل و نقل است.

نجاتی بیان داشت: هر چه بتوانیم مشکلات پیش روی حمل و نقل را کاهش دهیم به نفع فعالان اقتصادی کشور خواهد بود که این مهم در کمیسیون تخصصی حمل و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی بندرعباس به جد پیگیری و رصد می شود.

  عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس ادامه داد: یکی دیگر از عوامل موثر بر سهم پایین ایران در ترانزیت ریلی و دریایی، بوروکراسی گسترده و دست پاگیر در این زمینه است، ضمن اینکه قوانین حاکم بر گمرک هم بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی گسترده مانع توسعه ترانزیت ریلی و دریایی کشور است

بروکراسی گسترده مانع توسعه ترانزیت ریلی و دریایی کشور است