مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 04:302020-12-19ورزشي

شجاعی پرشورها را امیدوار کرد


تراکتور شجاعی با انجام بازی هوشمندانه در مقابل پیکان، هواداران پرشور این تیم را به آینده امیدوار کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور شجاعی با انجام بازی هوشمندانه در مقابل پیکان، هواداران پرشور این تیم را به آینده امیدوار کرد.

مسعود شجاعی در دومین تجربه ی سرمربی گری خود در تیم تراکتور توانست در یک دیدار پرگل و جذاب تیم پیکان تهران را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد.

شاگردان شجاعی با کسب 6 امتیاز از دو بازی اخیر، علاوه بر خروج از بحران توانستند با 12 امتیاز بعد از گل گهر و استقلال در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته و رسما وارد جمع مدعیان شوند.

شاید شاگردان تارتار که کلکسیونی از اشتباهات را به نمایش گذاشتند، تصورش را هم نمی کردند تراکتوری هایی که در بازی های قبلی حتی به تعداد انگشتان دست نیز موقعیت ایجاد نمی کردند، به یک باره و تنها در نیمه ی نخست، طوفانی به پا کرده و پیکان را در یادگار امام زمین گیر کنند.

سرخ پوشان تبریزی برخلاف هفته های گذشته که بدون برنامه و با ناهماهنگی بازی می کردند، در دو بازی اخیر نمایش نسبتا خوبی داشتند و به نوعی می توان گفت تغییرات اعمال شده در کادر فنی تیم، تاکنون نتیجه بخش بوده است.

البته نا گفته نماند که دو برد اخیر تراکتور با هدایت مسعود شجاعی در مقابل تیم های نه چندان قدرتمند رقم خورده است و بی تردید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعی پرشورها را امیدوار کرد

شجاعی پرشورها را امیدوار کرد