مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 05:202020-12-19اقتصادي

رییس دانشگاه تهران: با محدودیت های مالی مواجه هستیم


رییس دانشگاه تهران با بیان اینک سعی می کنیم راهکارهای جدیدی برای توسعه همکاری های بین المللی پیش بینی کنیم، گفت: بالاخره ما در ایران با محدودیت های مالی مواجه هستیم و پشتیبانی های مالی برای اعزام استاد و دانشجو به کشورهای دیگر را امسال از دست دادیم اما سعی کردیم با توافق با برخی دانشگاه ها، مواردی همچون تامین اقامت طرفین هزینه های دانشجو و استاد را کاهش دهیم.

دکتر محمود نیلی احمدآبادی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به فعالیت های بین المللی دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: ما رییس اتحادیه دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه هستیم و این موضوع فرصتی ویژه ای برای دانشگاه تهران و دانشگاه های دیگر کشور فراهم می کند که هم بتوانیم از دستاوردهای آنها استفاده کنیم و هم اینکه در عرصه بین المللی شناخته شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: اخیرا با محدودیت مسافرت ها و جابجایی پول در عرصه بین المللی مواجه هستیم اما با این وجود فعالیت ها و نشست های خود را در قالب فضای مجازی انجام می دهیم.

ضمن اینکه دانشگاه تهران در حوزه آب و بهداشت آب و فضای دیجیتال نیز عضو کارگروه های بین المللی بود که تحولی در این عرصه را ایجاد کرده است.

نیلی اظهار کرد: شکل دوم همکاری های دانشگاه تهران با سایر دانشگاه های خارجی به شکل نهادی با سایر کشورها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه تهران: با محدودیت های مالی مواجه هستیم

رییس دانشگاه تهران: با محدودیت های مالی مواجه هستیم