مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-19ورزشي

«فرهاد قائمی» به تیم والیبال هراز آمل پیوست


سرپرست تیم لیگ برتری لبنیات هراز آمل از جذب « فرهاد قائمی» ملی پوش والیبال ایران به این تیم درنقل وانتقالات بین دو نیم فصل خبر داد.

- آمل- سرپرست تیم لیگ برتری لبنیات هراز آمل از جذب فرهاد قائمی ملی پوش والیبال ایران به این تیم درنقل وانتقالات بین دو نیم فصل خبر داد.

محمد شعبان پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قائمی دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پس از گفتگو با عطایی سرمربی تیم لبنیات هراز آمل، قرارداد خود را تا پایان فصل جاری رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با این تیم امضا ور سمی کرد و در روزهای آینده به تمرینات گروهی تیم هرازآمل اضافه خواهد شد.

سرپرست تیم لبنیات هراز آمل اضافه کرد، که این تیم حداقل 3 تا 4 جای خالی برای جذب بازیکن دارد و در صورت صلاحدید و نیاز کادرفنی جذب خواهند شد.

شعبان پور ابراز امیدواری کرد، با جذب قائمی که سال درتیم های لیگ برتری ونیز با تیم ملی والیبال ایران در مسابقات مهم لیگ جهانی حضور داشته، در نیم فصل دوم لیگ بتواند به تیم لبنیات هراز نیز کمک کند.

فرهاد قائمی 31 ساله پیش از حضور درتیم لبنیات هراز آمل، به مدت نیم فصل عضو تیم الریان قطر بود دوباره به ایران بازگشت تا در نیم فصل دوم تیم هراز آمل را همراهی کند قائمی در سال 92 نیز تجربه حضور درتیم کاله آمل و قهرمانی به همراه این تیم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فرهاد قائمی» به تیم والیبال هراز آمل پیوست

«فرهاد قائمی» به تیم والیبال هراز آمل پیوست