مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-19اقتصادي

تعطیلی اصناف گچساران از ساعت 18 به مدت 2روز/ ممنوعیت ترد خودروها از ساعت 20


فرماندار گچساران با ااشاره به تعطیلی 2 روز اصناف گفت: در این طرح تمامی صنوف که در رسته شغلی 2و 3 و 4 هستند و نیازهای اساسی مردم را تأمین نمی کنند از ساعت 18 بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، نشست شصت و سومین ستاد مقابله با بیماری کرونا با حضور فرماندار  و روسای ادرات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علی خوانپایه با اشاره به اجرای طرح تعطیلی صنوف از ساعت 18 بعد از ظهر در روزهای یک شنبه و دوشنبه 29 و 30 آذرماه اظهار کرد: این تعطیلی به مناسبت شب یلدا و جلوگیری از تجمع در بازار و دورهمی خانوادگی مصوب شده است.

وی با اشاره به تعطیلی 2 روز اصناف ازساعت 18 افزود: در این طرح تمامی صنوف که در رسته شغلی 2و 3 و 4 هستند و  نیازهای اساسی مردم را تأمین نمی کنند از ساعت 18 بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

فرماندار گچساران ادامه داد: همچنین ممنوعیت تردد درون شهری خودروهای شخصی در این روزها از ساعت 20 تعیین شده و در صورت تردد پس از ساعت تعیین شده جریمه نقدی اعمال خواهد شد.

خوانپایه با اشاره به اینکه اکنون وضعیت شهرستان  گچساران نارنجی است، ادامه داد: ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی بهشهرستان   همچنان برقرار است و جریمه 500 هزار تومانی تا یک میلیون تومانی در انتظار متخلفان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی اصناف گچساران از ساعت 18 به مدت 2روز/ ممنوعیت ترد خودروها از ساعت 20

تعطیلی اصناف گچساران از ساعت 18 به مدت 2روز/ ممنوعیت ترد خودروها از ساعت 20