مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-19اقتصادي

تعطیلی اصناف گچساران از ساعت 18 به مدت 2روز/ ممنوعیت تردد خودروها از ساعت 20


فرماندار گچساران با ااشاره به تعطیلی 2 روز اصناف گفت: در این طرح تمامی صنوف که در رسته شغلی 2، 3 و 4 هستند و نیازهای اساسی مردم را تأمین نمی کنند از ساعت 18 بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، نشست شصت و سومین ستاد مقابله با بیماری کرونا با حضور فرماندار  و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علی خوانپایه با اشاره به اجرای طرح تعطیلی صنوف از ساعت 18 بعد از ظهر در روزهای یکشنبه و دوشنبه 29 و 30 آذرماه اظهار کرد: این تعطیلی به مناسبت شب یلدا و جلوگیری از تجمع در بازار و دورهمی خانوادگی مصوب شده است.

وی با اشاره به تعطیلی 2 روز اصناف از ساعت 18 افزود: در این طرح تمامی صنوف که در رسته شغلی 2، 3 و 4 هستند و  نیازهای اساسی مردم را تأمین نمی کنند از ساعت 18 بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

فرماندار گچساران ادامه داد: همچنین ممنوعیت تردد درون شهری خودروهای شخصی در این روزها از ساعت 20 تعیین شده و در صورت تردد پس از ساعت تعیین شده جریمه نقدی اعمال خواهد شد.

خوانپایه با اشاره به اینکه اکنون وضعیت شهرستان  گچساران نارنجی است، ادامه داد: ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان  همچنان برقرار است و جریمه 500 هزار تومانی تا یک میلیون تومانی در انتظار متخلفان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی اصناف گچساران از ساعت 18 به مدت 2روز/ ممنوعیت تردد خودروها از ساعت 20

تعطیلی اصناف گچساران از ساعت 18 به مدت 2روز/ ممنوعیت تردد خودروها از ساعت 20