مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-19اقتصادي

پیش بینی احتمالات افزایش قیمت در آینده


یک کارشناس درباره پیش بینی افزایش قیمت نفت گفت: تاثیر واکسن کرونا بر بازار نفت سریع نخواهد بود، حداقل 6 تا 9 ماه طول خواهد کشید تا شاهد تاثیر واکسن بر بازار نفت باشیم، - یک کارشناس درباره پیش بینی افزایش قیمت نفت گفت: تاثیر واکسن کرونا بر بازار نفت سریع نخواهد بود، حداقل 6 تا 9 ماه طول خواهد کشید تا شاهد تاثیر واکسن بر بازار نفت باشیم، اما اگر مشکلات حل شود می توان انتظار قیمت 55 تا 60 دلار را داشت اما نمی توان بیش از این قیمت را پیش بینی کرد.

مرتضی بهروزی فر در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه هر کشوری که بخواهد وارد بازار نفت شود نیاز به اجازه کشورهای دیگر ندارد و این مساله تنها شامل حال ایران نمی شود، تصریح کرد: ایران هم برای فعالیت در بازار نفت به اجازه هیچ کشوری نیاز ندارد.

وی با بیان اینکه کشورهایی همچون روسیه و عربستان به دنبال افزایش تولید هستند و میدانند که این افزایش تولید به معنی کاهش قیمت ها و به ضررشان است.

یعنی اگر یک جنگ قیمتی ایجاد شود کشورهای صادرکننده نفت همچون روسیه و عربستان بیشترین صدمه را خواهند دید، گفت: هیچ کشوری برای ورود به بازار و افزایش تولید اجازه نخواهد گرفت ولی اگر بخواهد خارج از روال هایی که درنظر گرفته شده افزایش تولید داشته باشد به خودش و بقیه ضرر وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی احتمالات افزایش قیمت در آینده

پیش بینی احتمالات افزایش قیمت در آینده