مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-19اقتصادي

تحقق ایجاد 600 شغل تا پایان سال جاری توسط بنیاد برکت در اسدآباد


فرماندار شهرستان اسدآباد از تحقق ایجاد 600 اشتغال تا پایان سال جاری توسط بنیاد برکت در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از تحقق ایجاد 600 اشتغال تا پایان سال جاری توسط بنیاد برکت در این شهرستان خبر داد.

سعید کتابی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنیاد برکت تا پایان سال جاری طی دو سال با اعتباری افزون بر 24 میلیارد تومان اشتغالزایی 600 نفر را در سطح روستاهای این شهرستان هدفگذاری کرده که تحقق 600 نفری این طرح تا پایان سال در شهرستان محقق خواهد شد.

وی افزود: بنیاد برکت زیرنظر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از سال گذشته فعالیت خود را در زمینه اشتغالزایی خُرد با مطالعه لازم در شهرستان اسدآباد آغاز کرد که در سال 98 تعداد 300 شغل در 18 روستای پایلوت هدفگذاری شده اسدآباد با اعتبار 12 میلیارد تومان در این شهرستان توسط این بنیاد ایجاد شد.

کتابی با بیان اینکه از شغل های خُرد سال گذشته 90 درصد به مشاغل دام سبک اختصاص داشت، افزود: در سال جاری نیز تعداد 33 روستای اسدآباد پایلوت اشتغال بنیاد برکت قرار دارد که در این هدفگذاری قرار است 300 شغل دیگر با اعتباری افزون بر 12 میلیارد تومان در این روستاها ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 288 مورد وام اشتغال توسط بنیاد برکت طی دو سال در این شهرستان به روستاهای هدف و پایلوت اشتغال پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق ایجاد 600 شغل تا پایان سال جاری توسط بنیاد برکت در اسدآباد

تحقق ایجاد 600 شغل تا پایان سال جاری توسط بنیاد برکت در اسدآباد