مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-19سياسي

طرح جامع مدرسه حکمرانی و سیاستگذاری دولت اسلامی تدوین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پژوهشکده حکمت، از عوامل اصلی تشکیل و استقرار دولت اسلامی، امتداد اجتماعی انقلاب اسلامی و ارزش های آن و همچنین امتداد مدیریت انقلابی در نظامات و عرصه های دولت (اقتصاد، - پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت با هدف امتداد مدیریت انقلابی در نظامات و عرصه های دولت طرح جامع مدرسه حکمرانی و سیاستگذاری دولت اسلامی را تدوین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پژوهشکده حکمت، از عوامل اصلی تشکیل و استقرار دولت اسلامی، امتداد اجتماعی انقلاب اسلامی و ارزش های آن و همچنین امتداد مدیریت انقلابی در نظامات و عرصه های دولت (اقتصاد، فرهنگ، مدیریت، بانکداری، سلامت، تعلیم و تربیت و …) است.

با توجه به خلاء جدی که در این زمینه وجود دارد، در فازاول این پژوهش، با بررسی مبانی تربیت اسلامی، انقلابی و تشکیلاتی، شاخص های مدیر تراز انقلاب اسلامی در دو بعد تخصصی و عمومی و در ساحت های بینش، دانش و مهارت های حکمرانی و سیاستگذاری استخراج شد.

علاوه بر این، در بخشی از این پژوهش فاز دوم ، مأموریت، سیاست ها، اهداف، ساختار، مدیریت، نحوه تأمین منابع مالی، برنامه های درسی، شیوه های آموزشی و تربیتی، ملاک های جذب اعضای هیئت علمی و مدرسان مدارس و دانشکده های حکمرانی و همچنین ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع مدرسه حکمرانی و سیاستگذاری دولت اسلامی تدوین شد

طرح جامع مدرسه حکمرانی و سیاستگذاری دولت اسلامی تدوین شد