مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 14:002020-12-19سياسي

امسال شب یلدایی متفاوت داشته باشیم


نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال شب یلدایی متفاوت تر از سال گذشته باید داشته باشیم چراکه دور همی ها سبب انتقال سریع ویروس کرونا می شود.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال شب یلدایی متفاوت تر از سال گذشته باید داشته باشیم چراکه دور همی ها سبب انتقال سریع ویروس کرونا می شود.

اصغر سلیمی در گفت و گو با ایسنا در خصوص در پیش بودن شب یلدا و لزوم پرهیز از دورهمی های خانوادگی، اظهار کرد: با توجه به اینکه شب یلدا بزرگترین شب سال است و کل اختلاف این شب با شب های دیگر یک دقیقه است مردم ایران رسم دارند این شب را در کنار یکدیگر پاس بدارند، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت های زیادی در کل کشور ایجاد شده است و شب یلدا هم خارج از این محدودیت ها نیست.

وی افزود: بنابراین امسال شب یلدایی متفاوت تر از سال گذشته باید داشته باشیم چراکه دور همی ها سبب انتقال سریع ویروس کرونا می شود.

هم اکنون هوا سرد است و شب نشینی در فضای بسته سبب می شود زحماتی را که در این 3 هفته اخیر با وضع محدودیت ها کشیده شده و آمار فوتی ها به شکل محسوسی کاهش پیدا کرده از بین برود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس، گفت: بهترین راه این است که شب یلدا را مانند هر سال برگزار نکنیم و این گونه نباشد که مردم یک جا تجمع کنند چرا که در خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال شب یلدایی متفاوت داشته باشیم

امسال شب یلدایی متفاوت داشته باشیم