مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 18:252020-12-19اقتصادي

54 درصد اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در سامانه کاداستر تثبیت شده است


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای صیانت از اراضی ملی و دولتی استان طی هشت ماهه سال جاری در مجموع 54 درصد از کل اراضی ملی در سامانه کاداستر تثبیت شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای صیانت از اراضی ملی و دولتی استان طی هشت ماهه سال جاری در مجموع 54 درصد از کل اراضی ملی در سامانه کاداستر تثبیت شده است.

زمان خوب در خصوص عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نسبت به ثبت اراضی ملی افزود: طی یکسال اخیر جلسات متعددی با ادارات و نهادهای مرتبط با زمین و مسکن در استان برگزار شده است که از جمله مصوبات جلسات با ادارات مذکور را می توان به الزام ادارات به رقومی کردن نقشه اراضی ملی و تبدیل آنها به اسناد کاداستری، رقومی کردن تمامی نقشه های مربوط به اداره کل راه و شهرسازی و ارائه آن جهت جانمایی به ادارات ثبت و پیگیری جهت تحقق سهمیه صدور اسناد دولتی و ملی در سال جاری توسط دستگاه های ذیربط اشاره کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه طرح محافظت از اراضی دولتی و ملی در دستور کار این سازمان قرار دارد در این راستا برای صیانت از اراضی ملی و دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت ماهه سال جاری 309 قطعه با مساحت 790 هزار هکتار در سامانه کاداستر تثبیت شده است که مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 درصد اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در سامانه کاداستر تثبیت شده است

54 درصد اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در سامانه کاداستر تثبیت شده است