مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 04:202020-12-20سياسي

ذاکریان: باید به فکر دستور کار مذاکرات با 1+4 باشیم نه مشغول دعوای سیاسی


معتقدم کشاندن بحث های سیاسی و انتخاباتی به موضوع برجام و مذاکرات بر سر جبران خسارات و چگونگی بازگشت همگان به این توافق، - ذاکریان: باید به فکر دستور کار مذاکرات با 1+4 باشیم نه مشغول دعوای سیاسی یک استاد دانشگاه گفت: معتقدم کشاندن بحث های سیاسی و انتخاباتی به موضوع برجام و مذاکرات بر سر جبران خسارات و چگونگی بازگشت همگان به این توافق، به امتیازگیری ایران در مقابل بیگانگان ضربه می زند.

مهدی ذاکریان در گفت وگو با ایسنا گفت: کامیابی سیاست خارجی در انسجام و همبستگی در داخل ریشه دارد و در شرایط فعلی بیش از پیش به همبستگی ملی در مقابل تهدیدات و تحریم های همه جانبه نیاز داریم.

اگر این همبستگی و یک صدایی در کشور ایجاد شود در رفع تحریم ها موفقیت بیشتری به دست خواهیم آورد.

وی با اشاره به مواضع جو بایدن درباره ایران و برجام اظهار کرد: رییس جمهور منتخب آمریکا معتقد است که به برجام بر می گردد و تحریم ها را برمی دارد و با ایران وارد گفت وگو می شود.

از سویی در ایران کسی نگفته است که با بایدن مذاکره می کنیم که تحریم ها باقی بماند و از باقی ماندن تحریم ها مشکلی نداریم! متاسفانه در داخل کشور برخی به گونه ای رفتار می کنند گویی با انتخاب بایدن و رفتن ترامپ مشکل دارند و از اینکه تحریم ها بخواهد رفع شود نگرانند درحالی که این حرف کاملا نادرست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذاکریان: باید به فکر دستور کار مذاکرات با 1+4 باشیم نه مشغول دعوای سیاسی

ذاکریان: باید به فکر دستور کار مذاکرات با 1+4 باشیم نه مشغول دعوای سیاسی