مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 04:302020-12-20سياسي

خروج 4 شهر گیلان از وضعیت قرمز


استاندار گیلان با اشاره به خروج چهار شهر این استان از وضعیت قرمز کرونایی، گفت: شهروندان باید همچنان رعایت کنند زیرا این وضعیت شکننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، ارسلان زارع شامگاه شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به فرا رسیدن روز پرستار و گرامیداشت شهدای مدافع سلامت، گفت؛ پرستاران با وظیفه شناسی خود در ایام کرونا یادآور فداکاری های دوران دفاع مقدس بوده اند.

وی با بیان اینکه گیلان از نخستین استان هایی درگیر با ویروس کرونا بود، افزود: با همدلی و همکاری همه دستگاه های اجرایی و نظارتی در زمینه کنترل و مدیریت کرونا موفق عمل کردیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه طرح محله محور شهید قاسم سلیمانی با جدیت تمام در این استان دنبال می شود، ادامه داد: به دنبال پایش عمومی سلامت همه اقشار به ویژه سلامت سالمندان هستیم.

وی افزود: با تلاش همه نهادهای خدمات رسان توانسته ایم به لحاظ تعداد بستری و فوتی های ناشی از کرونا پایین تر از میانگین کشوری باشیم.

زارع خواستار تذکر مستمر به شهروندان برای رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی فرمانداران شد، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن شب یلدا شهروندان از برگزاری و حضور در دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 4 شهر گیلان از وضعیت قرمز

خروج 4 شهر گیلان از وضعیت قرمز