مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 06:102020-12-20فرهنگي

فراخوان هجدهمین جشن تصویرسال و جشنواره فیلم تصویر


هجدهمین دوره ی جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از دوم تا بیست وسوم اسفندماه 1399 همچون دوره های گذشته در رشته های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم با همراهی خانه هنرمندان ایران و در اختیار داشتن تمامی فضاهای نمایشگاهی و نمایش فیلم خانه هنرمندان برگزار می شود.

- مسابقه جوانان زیر 25 سال(جایزه محسن رسول اف) در هجدهمین دوره ی جشن تصویر سال و در ادامه رویکرد ویژه به جوانان، جایزه جوانان زیر 25 سال که از دوازده سال گذشته به یاد و نام محسن رسول اف هنرمند جوانی که در چهار رشته عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم فعالیت داشت و در شهریورماه سال 1387 در سانحه سقوط هواپیما درگذشت، از طریق آرای هیات داوری خاص هر رشته، اهدا خواهد شد.

در این بخش، به منظور شناسایی و تشویق استعدادهای جوان کشور، در رشته عکاسی (خبری، مستند اجتماعی، ورزشی، هنر و هنرمندان، نگاهی دیگر) و دو رشته کاریکاتور و پوستر و نیز جشنواره فیلم تصویر (فیلم های زیر 15 دقیقه و بالای 15 دقیقه) برای هر بخش، یک تندیس ویژه، دو دیپلم افتخار و جوایز نقدی در نظر گرفته شده است که همچون دوره های گذشته، ازسوی بنیاد فرهنگی هنری محسن رسول اف اهدا می شود.

عکاس مطبوعاتی سال از نگاه جشن تصویر سال جایزه وحید ابد چهارمین جایزه وحید ابد برای عکاس منتخب مطبوعاتی سال که نقش و فعالیت ویژه ای را در رویدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان هجدهمین جشن تصویرسال و جشنواره فیلم تصویر

فراخوان هجدهمین جشن تصویرسال و جشنواره فیلم تصویر