مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 06:302020-12-20سياسي

ناصر مهدوی: ما یک جامعه غمزده هستیم


ناصر مهدوی در مراسم رونمایی از کتاب «نخبگان آسمانی» گفت: ما معلم هستیم و وظیفه داریم به اندازه درک خودمان این واقعیت را بر ملا کنیم؛ نمی شود این را انکار کرد که ما یک جامعه غمزده هستیم.

- ناصر مهدوی در مراسم رونمایی از کتاب نخبگان آسمانی گفت: ما معلم هستیم و وظیفه داریم به اندازه درک خودمان این واقعیت را بر ملا کنیم؛ نمی شود این را انکار کرد که ما یک جامعه غمزده هستیم.

رونمایی از کتاب نخبگان آسمانی ، یادمان شهیدان دکتر محمدحسین و زینب اسدی لاری شهدای فاجعه سرنگونی هواپیما در اثر شلیک موشک ها روز جمعه به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، ناصر مهدوی در این مراسم با ابراز امیدواری از اینکه این فاجعه پند و عبرتی برای ما باشد، گفت: هر چقدر با این بچه هایی که بی گناه و معصوم در حادثه سقوط هواپیما به دیار باقی شتافتند بیشتر آشنا شدیم، اندوه بیشتر قلب ما را گرفت.

چقدر باید زمان بگذرد و اتفاقات پشت سر هم گذاشته شود تا شخصیتی مثل محمدحسین و زینب متولد شود، تعالی پیدا کند و اوج بگیرد؟ چقدر مردم ما باید احساس مظلومیت کنند به دلیل اینکه چنین انسان های درخشان، خلاق و بزرگی می توانستند با حضور خودشان گره از دردهای بزرگی باز کنند؟ عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه این حادثه یک حادثه بزرگ ملی و بلکه بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناصر مهدوی: ما یک جامعه غمزده هستیم

ناصر مهدوی: ما یک جامعه غمزده هستیم