مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-20دانش

آغاز ثبت نام پذیرش بدون کنکور از امروز/ امکان انتخاب 100 کدرشته


ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه) سال 1399 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز 30 آذر آغاز می شود.

- ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه) سال 1399 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز 30 آذر آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جزییات نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه) سال 1399 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی اعلام شد.

به دنبال اطلاعیه 26 آذر 99 سازمان سنجش، متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال 1399 در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی می توانند از امروز یکشنبه 30 آذر تا چهارشنبه 3 دی نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) انجام می شود به صورت اینترنتی اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام و جداول کدرشته محل های مربوط به پذیرش این دوره از امروز یکشنبه 30 آذر در سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

امکان انتخاب رشته حداکثر 100 کدرشته متقاضیان می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام پذیرش بدون کنکور از امروز/ امکان انتخاب 100 کدرشته

آغاز ثبت نام پذیرش بدون کنکور از امروز/ امکان انتخاب 100 کدرشته