مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-20سياسي

هیچ اراده ای برای کنترل بازار وجود ندارد


هر روز سفره مردم خالی تر و یکی از کالاهای اساسی گران تر می شود و متاسفانه هیچ گونه اراده ای برای کنترل بازار وجود ندارد و بازار به حال خود رها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، انور حبیب زاده بوکانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه)  طی تذکری خطاب به رییس جمهور، گفت: هر روز سفره مردم خالی تر و یکی از کالاهای اساسی گران تر می شود و متاسفانه هیچ گونه اراده ای برای کنترل بازار وجود ندارد و بازار به حال خود رها شده است.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حالی بازار به حال خود رها شده که دیگر زیربار فشار کرونا نایی برای نفس کشیدن بازار وجود ندارد.

وی همچنین در ادامه خطاب به اسلامی وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: بعد از سفر شما به بوکان و بازدید از ساخت بزرگراه بوکان، میاندوآب، بعد از سال ها راکد بودن فعال شده است اما سرعت ساخت آن با انتظارات مردم بوکان هماهنگ نیست.

حبیب زاده تاکید کرد: در شأن وزارتخانه کلیدی مانند راه و شهرسازی نیست که تبدیل 30 کیلومتر راه ترانزیتی به یک بزرگراه بیش از 13 سال طول بکشد در حالی که جوانان شهرم در زیر چرخ های کامیون های ترانزیتی له می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ اراده ای برای کنترل بازار وجود ندارد

هیچ اراده ای برای کنترل بازار وجود ندارد