مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-20ورزشي

جلوگیری از فاجعه یلدایی با دوری از دورهمی ها


دورهمی های خانوادگی سهم زیادی در ابتلای زنجانی ها به کرونا دارد؛ بنابراین با شرکت در دورهمی نباید خوشی یک شب را به فاجعه بزرگ تبدیل کنیم.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: دورهمی های خانوادگی سهم زیادی در ابتلای زنجانی ها به کرونا دارد؛ بنابراین با شرکت در دورهمی نباید خوشی یک شب را به فاجعه بزرگ تبدیل کنیم.

فتح الله حقیقی ظهر امروز (30 آذرماه) در مراسم گرامی داشت روز پرستار که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به پیگیری معوقات و مشکلات پرستاران استان زنجان و فراهم کردن زیرساخت های آن، اظهار کرد: پرستاری جزو مشاغلی است که به هیچوجه نمی توان برای آن جایگزین پیدا کرد و تنها شغل تقریباً تخصصی است که قبل، حین و بعد از مداوای پزشک توسط بیمار، پرستار نقش موثر و پررنگی دارد.

وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت در رسانه ملی استان زنجان را به عنوان موفق ترین استان در بحث پیشگیری و کنترل کرونا ویروس معرفی کرده است، افزود: گفتنی است با اقدامات انجام شده اعم از افزایش تخت بیمارستانی و دستگاه اکسیژن ساز، بستر زیرساخت های درمانی استان به حدی رسیده که از نرم کشوری نیز بالاتر است.

این مسئول با اشاره به همکاری و همراهی زنجانی ها برای مدیریت مراسم یوم العباس و جلوگیری از وقوع یک فاجعه ملی در استان، تصریح کرد: زنجان جزو استان های نادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از فاجعه یلدایی با دوری از دورهمی ها

جلوگیری از فاجعه یلدایی با دوری از دورهمی ها