مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 11:302020-12-20سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی 30 آذر ایسنا


بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت روز پرستار/ تاکید قالیباف بر اهمیت توجه به منافع مردم/ انتقاد یک نماینده پارلمان اروپا از سیاست های اتحادیه اروپا درقبال حقوق بشر/ شرایط جدید مجلس برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری/ اصلاح طلبان از لیست امید .

- بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت روز پرستار/ تاکید قالیباف بر اهمیت توجه به منافع مردم/ انتقاد یک نماینده پارلمان اروپا از سیاست های اتحادیه اروپا درقبال حقوق بشر/ شرایط جدید مجلس برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری/ اصلاح طلبان از "لیست امید" تا "مانیفست اجماع ساز" و.

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

پرستاران ما کار بزرگی در دوران کرونا انجام دادند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت روز پرستار در صدر اخبار پرمخاطب امروز قرار گرفت.

حضرت آیت الله خامنه ای در سخنان زنده و تلویزیونی به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، با تاکید بر اینکه پرستاران امروز در چشم مردم ما از همیشه عزیزتر و شرافتمندتر هستند، فرمودند: پرستاران ما در بیمارستان در حالی که جانشان در خطر بود، کار بزرگی را در این مدت بیماری کرونا انجام دادند، این اقدام پرستاران را در چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 30 آذر ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 30 آذر ایسنا