مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 15:552020-12-20بين الملل

عملیات حشد شعبی در عمق صحرا تا مرزهای عراق و عربستان


حشد شعبی عراق به عملیات نیروهای داوطلب مردمی در محور صحرای استان نجف اشرف تا مرز این کشور با عربستان به منظور مقابله با تروریستها و تحرکات آنها اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، تیپ دوم حشد شعبی عراق امروز (یکشنبه) از عملیات مشترکی در محور صحرای استان نجف اشرف تا مرز این کشور با عربستان برای تامین امنیت و پاکسازی تروریستها در منطقه خبر داد.

تیپ دوم سازمان حشد شعبی در بیانیه ای اعلام کرد: عملیات پیش دستانه مشترک با فرماندهی پلیس استان نجف اشرف و پلیس فدرال عراق پس از دریافت داده های اطلاعاتی صورت گرفت.

این عملیات شامل جستجو و بازرسی گسترده به مساحت تقریبا 1200 کیلومتر مربع و عمق 170 کیلومتر در صحرای استان نجف اشرف تا مرز عربستان بود.

در بیانیه حشد شعبی عراق با اشاره به تحقق اهداف این عملیات، آمده است: در این عملیات پیش دستانه مناطق الخناک، اللصف، مقبره الاربعیه، البریت و اطراف فرودگاه غلیصان و ناحیه شبجه تا مرزهای عراق با عربستان برای تامین امنیت و پاکسازی آن از حضور احتمالی تروریستها جستجو و اهداف تعیین شده، محقق شد.

گفتنی است که هرازگاهی داعشی ها در برخی از مناطق از جمله دیالی، کرکوک، صلاح الدین و به ویژه مناطق صحرایی غرب الانبار دست به تحرکاتی می زنند که نیروهای امنیتی و حشد شعبی طی عملیاتهایی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات حشد شعبی در عمق صحرا تا مرزهای عراق و عربستان

عملیات حشد شعبی در عمق صحرا تا مرزهای عراق و عربستان