مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 17:052020-12-20فرهنگي

کتاب مبنای جهش علمی و فرهنگی بشر بوده است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام خود به اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در قم گفت: کتاب در تمامی ادوار تاریخی مبدأ پیشرفت و مبنای جهش علمی و فرهنگی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفعالیت های فرهنگی را به صورت مشهودی تحت تأثیر قرار داده و بسیاری از فعالیت های فرهنگی متوقف بود و از سویی دشمنان ایران و اسلام با تحریم و تحریف سعی در تحریف ارزش های انقلاب و اهل بیت (ع) را داشتند، مطالعه به عنوان مشعل هدایتگر این توطئه ها را خنثی کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام خود ادامه داده است: شرکت کنندگان در این جشنواره کتابخوانی به الگوی حقیقی زندگی سعادتمندانه دست یافتند.

وی در ادامه پیام خود تاکید کرده است: پرستاران در یک سال گذشته جلوه تابناکی از ایثار و شهادت را به تصویر کشیدند.

صالحی افزوده است: جشنواره کتابخوانی رضوی با ارج نهادن به منزلت کتاب و کتابخوانی در سایه سار عطر سه سلاله امام موسی کاظم (ع) و بزرگان منتسب به این خاندان مطهر، زمینه پویایی جامعه و زمینه آشنایی با سیره و سنت این ائمه اطهار (ع) را فراهم کرده است.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور نیز در این آیین افزود: یک میلیون و 300 هزار نفر در این دوره از جشنواره برگزار شد که با این حضور گسترده بالاترین سطح مشارکت در مسابقات کتابخوانی کشور نیز ثبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب مبنای جهش علمی و فرهنگی بشر بوده است

کتاب مبنای جهش علمی و فرهنگی بشر بوده است