مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 04:202020-12-21ورزشي

صدایش می کنند مانوئل نویر فوتبال زنان ایران


وقتی فوتبال را شروع کردم همه می گفتند این یک رشته مردانه است، مگر می شود دختر در این رشته توپ بزند!؟ همه تکه پرانی می کردند، اما وقتی وارد این رشته شدم و به مسابقات رفتم، - ایسنا/اصفهان وقتی فوتبال را شروع کردم همه می گفتند این یک رشته مردانه است، مگر می شود دختر در این رشته توپ بزند!؟ همه تکه پرانی می کردند، اما وقتی وارد این رشته شدم و به مسابقات رفتم، دیگران دیدند فوتبال زنان پیشرفت می کند رفته رفته نظرها هم تغییر کرد.

شاید مقایسه درستی نباشد؛ اگر بخواهیم عملکرد یک دروازه بان در لیگ برتر زنان را با همتایان او در فوتبال مردان مقایسه کنیم؛ به ویژه اینکه زهرا خواجوی در سال98 چنین رکوردی را ثبت کرده و بزرگانی همچون عابدزاده و حجازی در سال های دور نام خود را در جدول دروازه بان هایی جا دادند که بیشترین دقایق کلین شیت متوالی را داشتند.

با این حال از نظر آماری، زهرا خواجوی فعلا صدرنشین دروازه بان های تاریخ ایران از نظر تعداد دقایق بسته نگه داشتن دروازه در بازی های باشگاهی به شمار می رود.

شاید جالب باشد بدانید در تاریخ بازی های باشگاهی فوتبال در جهان، یک دروازه بان برزیلی به نام مازاروپی با 1816 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه به صورت متوالی صدرنشین این جدول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدایش می کنند مانوئل نویر فوتبال زنان ایران

صدایش می کنند مانوئل نویر فوتبال زنان ایران