مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 05:502020-12-21سياسي

شکست جریان تحریف، منافع ملی را تامین می کند/ دولت در مسیر وادادگی است


اگر جریان تحریف شکست داده شود، قطعاً مردم به مسئولان اجازه نمی دهند که برخلاف منافع ملی حرکت کنند و بر این اساس ضرورت دارد که پوشش تحریف در کشور شکسته شود.

- رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر جریان تحریف شکست داده شود، قطعاً مردم به مسئولان اجازه نمی دهند که برخلاف منافع ملی حرکت کنند و بر این اساس ضرورت دارد که پوشش تحریف در کشور شکسته شود.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با فرمودند که رفع تحریم ها باید با روش ایرانی، اسلامی و عزتمندانه باشد اما متاسفانه برخی افراد صرفاً بخشی از فرمایشات ایشان را مطرح می کنند و شروط آن را کنار می گذارند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر مسیر دولت برای رفع تحریم ها عزتمندانه نیست و آنان دیپلماسی ضعف و وادادگی را دنبال می کنند که با هیچیک از قیودی که رهبر معظم انقلاب فرمودند سازگاری ندارد و نتیجه این دیپلماسی به ضرر ملت ایران است و همچنین باعث تشدید تحریم ها می شود.

ذوالنور تاکید کرد: زمانی که دولت در مسیر رفع تحریم ها از موضع ضعف عمل می کند، طرف مقابل هم به ما امتیاز نمی دهد و صرفاً به دنبال آن است که از کشورمان امتیاز بگیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی افراد با همه مبانی و اصول انقلاب گزینشی برخورد می کنند و هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست جریان تحریف، منافع ملی را تامین می کند/ دولت در مسیر وادادگی است

شکست جریان تحریف، منافع ملی را تامین می کند/ دولت در مسیر وادادگی است