مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 06:352020-12-21ورزشي

پشت پرده محرمانه نیامدن استراماچونی به ایران فاش شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق شنیده ها به نظر می رسد حتی اگر قانون منع جذب سرمربی و بازیکنان خارجی نیز مصوب نمی شد، به خاطر دستوری که از مراجع بالاتر از فدراسیون فوتبال صادر شده بود تقریبا بازگشت استراماچونی محال بود تا جایی که طبق این دستور .

- به خاطر دستوری که از مراجع بالاتر از فدراسیون فوتبال صادر شده بود تقریبا بازگشت استراماچونی محال بود تا جایی که طبق این دستور امکان نداشت به هیچ وجه این سرمربی بار دیگر به تهران برگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق شنیده ها به نظر می رسد حتی اگر قانون منع جذب سرمربی و بازیکنان خارجی نیز مصوب نمی شد، به خاطر دستوری که از مراجع بالاتر از فدراسیون فوتبال صادر شده بود تقریبا بازگشت استراماچونی محال بود تا جایی که طبق این دستور امکان نداشت به هیچ وجه این سرمربی بار دیگر به تهران برگردد.

حال اینکه در آن مقطع زمانی چطور سعادتمند و یارانش برای مذاکره با این سرمربی به منظور بازگرداندن او راهی ایتالیا شدند، سوال و ابهام به وجود می آید که آیا مدیرعامل وقت آبی ها از این دستورات مطلع بوده و راهی ایتالیا شده و یا با پررنگ تر شدن زمینه های بازگشت درنهایت از برخی مراجع ذی ربط جلوی مدیران استقلال برای این اتفاق گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده محرمانه نیامدن استراماچونی به ایران فاش شد

پشت پرده محرمانه نیامدن استراماچونی به ایران فاش شد