مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 06:452020-12-21سياسي

طرح های رفع مشکلات جنگل های مانگرو حمایت می شوند/مهلت ارسال طرح ها


صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی در زمینه جنگل های مانگرو خلیج فارس را منتشر کرد.

- صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی در زمینه جنگل های مانگرو خلیج فارس را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با انتشار فراخوانی از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، پژوهشگران کشور از امروز دوشنبه اول دی تا 30 دی ماه فرصت دارند طرح های خود را در زمینه حفاظت از جنگل های مانگرو خلیج فارس ارسال کنند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه پژوهشی صندوق، طرح های خود در قالب طرح پژوهشی، پسا دکتری و رساله دکتری را با انتخاب کارگروه حفظ اکوسیستم خلیج فارس ارسال کنند.

تهیه محتوای کتاب مرجع دو زبانه با عنوان جنگل های مانگرو ایران در سواحل خلیج فارس و دریای عمان هدفی است که این فراخوان دنبال می کند.

البته تدوین این کتاب در ادامه فراخوان پیشین صندوق با موضوع اکوسیستم های حساس خلیج فارس است که با هدف یکپارچه سازی پژوهش های منفرد و مستقل این حوزه و ایجاد بانک اطلاعاتی موثر از پژوهش ها انجام شد.

در این زمینه نشر چهار عنوان کتاب جامع دو زبانه هدف گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های رفع مشکلات جنگل های مانگرو حمایت می شوند/مهلت ارسال طرح ها

طرح های رفع مشکلات جنگل های مانگرو حمایت می شوند/مهلت ارسال طرح ها